
¡He venido por una recomendación y me encanto!! Larisa es super amable, el ambiente es muy bueno y la variedad de productos es fantástica para los amantes del te y café, como yo! ¡Muy recomendable!
¡He venido por una recomendación y me encanto!! Larisa es super amable, el ambiente es muy bueno y la variedad de productos es fantástica para los amantes del te y café, como yo! ¡Muy recomendable!
What a wonderful new fancy place for all bcn tea fans! Rich selection, appropriate prices, professional consulting, and 100%eco quality. Adorable owner and friendly atmosphere. Strongly recommend!
Классный магазин!!) Тут можно найти чай на любой вкус))
Nullam orci dui, dictum et magna sollicitudin, tempor blandit erat. Maecenas suscipit tellus sit amet augue placerat fringilla a id lacus. Fusce tincidunt in leo lacinia condimentum. Maecenas suscipit tellus sit amet augue placerat fringilla a id lacus. Fusce tincidunt in leo lacinia condimentum.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam facilisis at turpis eu faucibus. In dignissim, enim eu ornare aliquet, metus ex tempor neque, sit amet efficitur turpis lorem et odio. Nam congue in orci at facilisis